tirsdag 25. februar 2014

Morgenstudies - Mer portretter med timelapse!

Oh yes, mer portretter av akkurat samme type som forrige gang.. Forhåpentligvis bare litt bedre :) Er på dag 53 nå, og siden sist har jeg vært innom mange mystiske blindveier her og der. Har endt opp de siste dagene med å kjøre på liiiitt mer smooth og, uhm, photoshop'y stil. Driver fortsatt bare å tester ut, så det blir gøy å se hvor jeg havner hen om tre uker til.

Ellers har jeg laga meg fancy art-blog-ting på Tumblr! Litt lettere og mindre høytidelig å legge ut noe daglig der, synes jeg. Det er nå i så fall her: http://powersimon.tumblr.com/
Ikke at jeg legger ut noe der som ikke havner her før eller senere uansett.

I tillegg har jeg blitt flinkere til å ta opp timelapses av alt jeg gjør, så nå ligger det allerede en bunch av det ute på youtube :) Linker til timelapses ligger under hvert bilde.
















































Også et par ting fra to akt-tegninger jeg var på de siste ukene. Fra Blankspace og Oslo Malerklubb.





Så det så!

Inntil videre..
Simon

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar