mandag 13. februar 2012

De eldre innlegg: Stort sett mer tegning..!

Skrevet den 15.feb.2011  i den gamle powerbloggen  

Det har vært lenge siden sist nu. Tror det har noe med at jeg planla å spare opp til en større post, men så hadde jeg et par uproduktive uker. Nå har jeg i alle fall ting å vise igjen! Først ut litt tegninger i forbindelse med no' spillprosjekt. Denne gang har det gått i monstre..! I tillegg har jeg aktivt prøvd å bruke dobbelt så mye tid på tegningene i tillegg til å døyve mitt hat mot soft brushes.
 
Okai, temamessig er det kanskje litt teit, men jeg unnskylder meg med at det er i stil med prosjektet. Æresord!
Jeg lagde også en til environmentskisse og litt småstæsj.




Ellers har vi nå fullført en reklame eller to på jobben. Den her ble egentlig fullført til jul, men jeg glemte visst å poste den.

Jeg gjorde da all modellering, en del animasjon og i utgangspunktet rendering, men det kludra seg litt til så vi gjorde det på annet vis istedet.
Og sist i denne omgang er et nytt profilbilde til facebook. Jeg fikk høre at det gamle så en smule teit ut og var slik en facebook klisje. Så, vel, ja, tenkte det kunne være hyggelig å ha et tegna profilbilde.. Om ikke annet er det en hyggelig øvelse! Slik ble det nå seende ut



Det bør nevnes at juks var involvert.. Skjønt det var ingen direkte tracing på gang!
Forrige uke var jeg forresten en del av foredraget om Trolljegeren på filmens hus. Det var stas, men jeg tror muligens jeg stempla meg selv som en av de mest nerdete innen 3d-bransjen (det ble litt teknisk..). Nuvel..

Inntil videre..
Simon

1 kommentar:

  1. Dæsken, Simon!

    Det er så flotte figurer.
    Den raringen med den lange nesa og den fine hatten, trollio og trollmannen. Den med nesa er rett og slett temmelig fantastisk!
    Veldig fin karakter, originalt tenkt og utforma og figuren har personlighet og bærer med seg en hel verden av assosiasjoner.
    Og face-book-portrettet av deg selv liker jeg veldig godt!
    Det har jeg sett før, men ikke på en stund, og det er kjempefint!
    Jeg forstår ikke helt at du har blitt så flink til å tegne.
    Det er råbra!
    Gøy!

    Smil fra M

    SvarSlett