mandag 13. februar 2012

De eldre innlegg: Sopp og leire!

Skrevet den 19.jan.2009 i den gamle powerbloggen  

Nu har det jo vært en god stund siden forrige post, så da får jeg vel oppdatere med no' nye småting for å holde det hele i live! Siden sist har det vært jobbing døgnet rundt for å få ferdig alle modeller til semesteroppgaven, og det har resultert i at vi nå faktisk er ferdige :) Nå er det bare et par uker med hardkjør på teksturering før rigging og animering.. Puh..

Har ikke fått alt for mye tid til ekstra prosjekter, så da må jeg ty til gamle ting og modeller som egentlig tilhører semesteroppgaven.

Først har vi en liten leiremodell fra juleferien. Har vel ikke jobba noe med leire siden barneskolen, men det er jo faktisk ganske gøy (savner symmetrien fra Zbrush :P). Uansett.. Den er vel på høyde med et par blyantspissere eller noe sånt.


Ellers så har jeg jobba på noen sopper i forbindelse med semesteroppgaven. Det viste seg at vi skulle forandre teksturen litt for å passe bedre med de andre elementene, men da kan jeg jo poste den gamle teksturen her (ettersom jeg synes den var ganske bra kul også.. Hihi).
Jeg har bare laget teksturen på disse modellene.



Hadde også en del tegninger jeg planla å scanne inn, men scanneren på skolen har visst tatt kvelden.. Får se om jeg kan få lagt inn noe senere!

Inntil den tid..
Simon

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar