søndag 12. februar 2012

De eldre innlegg: Skole og stor figur

Skrevet den 28.aug.2008  i den gamle powerbloggen 

Ye!

Ferdig med dag 2 på skolen så langt.. Den siste tiden har vært preget av mye surring på arbeidsfronten og lite fremgang, men like fullt gøy å være tilbake for å samarbeide og å utveksle tips & triks. Jeg starta såvidt på en øvelse i no' uorganiske greier, men har ikke fått no' særlig gjennombrudd enda (men jeg kom på et par triks for et par minutter siden som jeg gleder meg til å få prøvd ut imorgen :P).
Det er riktignok en lowpoly robot-figur.. Jeg var såpass kul at jeg lagde en siluett-turntable her om dagen.
Ninjaedit: Whups! det var visst bloggen som ikke likte .gif. Sjekk ut link istedet..
http://www.dump.no/files/32455d254724/playblast.gif



Også kom endelig anatomifiguren i hus idag! W0o0o0o0!
Den er meget kul og ganske stor.
(blyantspisseren i venstre hjørne på bildet kan brukes som målestokk om det er ønskelig)


Tipper jeg får sanka inn en heftig bunke street creds når jeg får meg til å dra den med på skolen!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar