mandag 13. februar 2012

De eldre innlegg: Renderforberedelser = mer skissing...

Skrevet den 28.apr.2009  i den gamle powerbloggen  

Hei igjen!

Siden sist har det vært jobbing med å fikse småbugs og å sette opp render for vår årsoppgave. Det er en lang jobb som innebærer mye venting. Dermed har det blitt relativt lite ny 3d siden sist, men heller flere skisser og diverse tegninger. Gøy nok..



(høyoppløst versjon: http://i40.tinypic.com/280nkg6.jpg)

+ litt mer photoshop



Også har jeg såvidt fått starta på karakteren jeg skulle starte på for noen uker siden..
Slik er den nu!
Den så litt dummere ut enn jeg hadde forestilt meg, men det får så være.. Den er heller ikke ferdig. Har mye å ta igjen på teksturene :P
(100% self-illumination med et 512x512 map, tror jeg)


Hmm.. Okei. Det var det for denne gang, tror jeg.
Tilbake til arbeidet.

Inntil videre..
Simon

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar