søndag 5. februar 2012

De eldre innlegg: Ny oppdatering vedrørende semesteroppgave og denslags ting!

Skrevet den 23.apr.2008  i den gamle powerbloggen

Jowza..

Igjen er jeg her. Masse jobbing siden sist, men ikke mye kult resultat. Endelig begynner programmeringa å virke logisk. Yey! Det opplever en ikke hver dag. Så fra nå av skal jeg få gjort litt ordentlig arbeid på den fronten (må innrømme at det er flere kvelder jeg har vært bra redd for at dette skulle være et umulig prosjekt eller lignende).

programmering
(En liten screen av de umenneskelighetene jeg blir servert på daglig basis..)


Også har jeg blitt spurt flere ganger den siste tiden hvilken historie som ligger bak karakteren jeg nå har jobba på (den med fire armer, that is). Vel.. Svaret er at historien ikke er på plass enda....!!!!

Før dere varmer opp flammekasterne må jeg få sagt at dette er fordi jeg ikke vet hva jeg kan få lagd ut av dette prosjektet enda. Jeg er fortsatt usikker på hvorvidt XNA er godt egnet til store utendørsscener eller om det funker bedre i et klaustrofobisk hulekompleks! Er også usikker på hvordan alt vil funke gameplaymessig (om det kommer til å funke bedre som et platformspill eller eventyr eller action-skytespill). På grunn av dette har jeg ikke lyst til å låse karakteren min i en historie som senere kommer til å passe dårlig med sjangeren. Det høres kanskje ut som en dårlig unnskyldning (og det er det vel også forsåvidt), men jeg lover at jeg skal komme med en passende historie så snart jeg har hele settingen klar (det burde skje ganske snart).

Kommer nok snart med heftig animasjons-oppdatering, men jeg sparer det til imorgen eller noe.. Yeah!

Forøvrig:
Min Necromancer "Manlady"!
manlady

PS: It's a woman!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar