mandag 13. februar 2012

De eldre innlegg: Mr. Mail, Making-of og mer moro!

Skrevet den 19.jun.2009 i den gamle powerbloggen  

Hei igjen!

Siden sist har jeg sendt flere eposter enn det jeg sikkert har gjort på et helt år. Nå som skolen er ferdig har jeg prøvd å komme i kontakt med 3d-folk rundt om kring for å selge meg selv og å høre hvor landet ligger. Jeg har dermed blitt Mr. Mail. Det tar mye tid, men det virker som om det er relativt smart med tanke på fremtiden. Det begynne å roe seg litt nå også, så jeg får nok mer tid til prosjekter og annen kulhet fremover.

Ellers har jeg satt sammen en bitteliten making-of fra filmen Tutu. Det er bare en kort gjennomgang av prosessen og hva vi gjorde for å nå våre mål!


(http://www.vimeo.com/5231504)

Ellers jeg eksperimentert littegranne mer med de her gif-bildene :-)
To nye forsøk:

Advarsel: Hvis du blir fort kvalm, bør du enten scrolle veldig fort forbi bildene eller lukke siden.



Og et til der jeg ikke ser fullt så crazy ut (hakket mer brennvidde gjør vidundre!)
Jeg trodde ikke det ville synes så godt at jeg tygde på noe mat mens jeg tok bildene, men der tok jeg altså feil :(



Ugh.. Kjenner det begynner å gå litt rundt for meg..

Inntil videre...
Simon

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar