søndag 12. februar 2012

De eldre innlegg: Mer heksedoktor!

Skrevet den 22.sep.2008  i den gamle powerbloggen  


Jauda. Jeg står nå på. Siden sist har det vanket litt mer rigging, ydmykende nederlag i Call of Duty og jobbing med heksedoktoren!

Nå begynner jeg å bli ganske ferdig med highpoly-modellen og bakinga av normal maps. Mange nye triks lært! Ye!
Slik ser det ut nå. Kontrastene sovna et eller annet sted, så detaljene kommer ikke sånn allverdens godt fram, men jeg får sikkert på plass en xNormal-render når teksturene blir ferdige (som da er bedre!).



Hum hum.. Ja.. Ellers har jeg en liten turntable som ser litt kulere ut..
Æsj! Dump.no har tatt kvelden og jeg finner ikke no' muligheter til å uploade turntable for øyeblikket.. Hmm.. Update kommer når jeg har fått fiksa et sted å legge filmen!

Ellers hender det lite! Ye!

Err...
Her er en avatar av en stygg okse..
avatarnew

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar