mandag 13. februar 2012

De eldre innlegg: Mer 3D i sommerferien!

Skrevet den 19.jul.2009 i den gamle powerbloggen  

Jeg har hatt litt dårlig samvittighet for at jeg ikke har fått jobba mer enn jeg har i det siste. Heldigvis fikk jeg satt av en del timer nå de siste dagene. De har da blitt viet til figuren Gas man! Jeg har starta med teksturene ettersom unwrappingen og bakingen nå er forbi!
Slik ser lowpoly-figuren ut med normal maps og overdrevent mye Photoshop-tull!



Yay!
Jeg har ikke kommet meg sånn allverdens godt igang med teksturene, men jeg har nå en snurrende gif for sikkerhets skyld. Foreløpig har 90% av arbeidet gått med til color-mappet, så specular'en er litt ute på tur.



Og til sist fant jeg ut at jeg måtte ha et bittelite environment han kunne stå på. Dermed ble det en halvtimes tid med modellering og sculpting.



Så da har jeg vel fylt kvoten for denne uka også.. Yay.



Inntil videre..
Simon

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar