mandag 13. februar 2012

De eldre innlegg: Gobliiin!

Skrevet den 10.nov.2010 i den gamle powerbloggen  

Joa, i det siste har jeg jobbet så smått på en liten goblin-figur! Er i utgangspunktet til en sculpte-konkurranse-ting på 3dhue, men ettersom fristen var på halvannen måned har det blitt litt mer til en egen greie. Her er no' konsept jeg tegnet i utgangspunktet


Lagde en liten progress-gif på konseptet også.

Også har vi en wip-zbrushmodell jeg har sitti litt med, da. Det er forøvrig en ren Zbrush-render med litt comping.

Gikk litt vekk fra konseptet proporsjonsmessig og på detaljene. Vi får nå se om det er noe som endres i fremtiden! Jeg synes det hadde vært gøy å gått for litt ekstra detaljer på den her, så her er en wip-closeup av fjeset


Movember er forøvrig også igang. Tror det går betraktelig mye bedre i år enn ifjor selv om jeg bare har juksa på meg et par uker!

Inntil videre..
Simon

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar