søndag 5. februar 2012

De eldre innlegg: Et par nye videoer og masse ekstra kulhet!

Skrevet den 29.apr.2008  i den gamle powerbloggen

Ny oppdatering!

Jeg var såpass kul idag at jeg lasta opp en walkcycle av den mer eller mindre ferdige karakteren min og en spin av en halvferdig båtmodell! Dere får se begge!!!





Teksturen på båten fikk jeg først til idag, så det blir nok en kort stund til den ser vakker nok ut. Lyssettinga er vel også så som så, men det er bare en kjapp sniktitt! Forøvrig er både animasjon og kollisjon nesten i boks i programmeringa nå. Får se om jeg får lagt ut en kjapp video av hvordan det ser ut i nærmeste fremtid. Det var alt for denne gang..

Ninjaedit:
Så nå at man knapt kan skille bakgrunnen fra båten med den fantastiske youtube-kvaliteten.. Legger ved et bilde med litt finere oppløsning her som kan beskues.

boatwip

Fortsatt veldig work in progress!!!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar